La La La Kerjalah

Hari ni seperti biasa aku kena kerja. Kena bekerja itu sangatlah bosan kerana skarang ni cuti semester aku dan sepatutnyer aku enjoy haha. Kerja aku yang melibatkan coding yang banyak yang baru aku belajar lebih kurang dua minggu yang lalu membuatkan fikiran aku kucar kacir. Nasib baiklah pekerja2 dekat tempat aku bekerja ni baik hati semuanya dimana aku boleh bertanya dengan mereka dengan mudah =D. Walaupun sebenar nyer aku sepatutnyer tidak boleh mengacces ke web2 seperti facebook, blog kerana diblock oleh firewall namun nasib baiklah aku telah menemui penyelesaian untuk menembusi kekebalan firewall di office aku ini hahah. So dengan itu aku pun mengambil sedikit masa mengupdate blog aku ni. Disamping itu aku ingin megucapkan tanda simpati kepada fan2 newcastle(terutama AZMI =D) dan middlebro kerana tersingkir ke division 1. =D ____________________________________________________________________________

0 comments: